JOVI E-pood

SUUR VALIK BÜROO-, KOOLI- JA KUNSTITARBEID

JOVI E-pood

SUUR VALIK BÜROO-, KOOLI- JA KUNSTITARBEID

Tellimisinfo

Tellimisinfo/müügitingimused

Jovi E-pood on Jovi OÜ-le kuuluv internetipood ostude sooritamiseks.

Jovi OÜ
Reg. nr. 10291270
KMKR : EE100175068

Kauplus Sinu Büroo , Kaubakeskus Jõhvikas
Keskväljak 6, Jõhvi 41536, Eesti
Tel. +372 337 1296

Kauplus Sinu Büroo, Keskus K5
Metsa 3, Kiviõli 43125, Eesti
Tel. +372 332 0777
Arveldusarve: Swedbank: EE 242200001120238405

Hinnad

Kõik meie kodulehel olevad hinnad on käibemaksuga ehk lõplikud. Kui tellite kauba pakiautomaati või enda poolt soovitud aadressile, lisandub transporditasu.

 

Üldine
Käesolevad tingimused kehtivad Jovi OÜ internetileheküljel tellitud kaupade ostu-müügilepingutele (edaspidi „Leping”), mis sõlmitakse Jovi OÜ (edaspidi „Müüja“) ja kaupa telliva isiku (edaspidi „Klient”) vahel käesolevate tingimuste kehtivuse ajal.

Kõik hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu kui ei ole välja toodud teisiti. Müüjal on õigus kaupade ja transpordi hinda etteteavitamata muuta. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli tellimuse vormistamise momendil.

Kõik e-poes nähtavad pildid on illustratiivsed, tarnijapoolsete muudatuste tõttu võib toote välimus erineda näidatust, kuid sisu vastab tootele.

Kliendi tellimus loetakse sooviks sõlmida tellitud kauba ostu-müügi leping Eesti Vabariigi võlaõigusseaduse (VÕS) tähenduses. Müüja loetakse tellimusega nõustunuks, kui ta asub tellimust täitma. Ostu sooritamise ning makse tasumisega kinnitab Klient, et on tutvunud müügitingimustega ja sõlmib lepingu.

 

Tellimisviisid

  1. Ostukorv
    Toote ostmiseks valige toode, kogus ja vajutage nuppu “Lisa ostukorvi”. Peale nupule vajutamist on toode lisatud ostukorvi. Kui olete kõik soovitud tooted ostukorvi lisanud, valige kohaletoimetamise ja maksmise viis.
    2. Tellimine telefoni teel.
    Tellimuse võite edastada ka telefoni teel helistades numbrile +372 337 1296.
    3. Tellimuse saatmine e-kirjaga.
    Tellimuse võite saata aadressile sinubyroo.johvi@jovi.ee . Kohustuslik on lisada tellija nimi ja telefoni number. Ilma nende andmeteta elektronkirju ignoreeritakse.

 

Maksmine

Tellimuse eest saab maksta järgnevalt:
1. Pangalink, Swedbank
2. Ülekandega
Kui Te ei soovi kasutada pangalinki, saate meilt nõuda arvet e-kirjana. Teile saadetakse arve PDF formaadis.

Arve tuleb tasuda Jovi OÜ arveldusarvele Swedbankis 5 tööpäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest. Kui 5 tööpäeva jooksul ei ole raha meie arvele laekunud, tellimus tühistatakse
3. Sularahas
Sularahas saate kauba eest tasuda ainult meie kauplustes Jõhvis ja Kiviõlis

NB! Peale maksmist vajutada kindlasti “tagasi kaupmehe juurde”. Peale seda saabub e-mail, et tellimus on kinnitatud ja sellega hakatakse tegelema.
Kui interneti brauser jookseb maksimise ajal kokku või tekib muid komplikatsioone, palume meiega ühendust võtta ja üle täpsustada, kas tellimus on meieni jõudnud ja kas makse õnnestus.

Kohaletoimetamine ja tarneaeg

Tellimuse esitamisel valige transpordiviis järgmiste valikute hulgast:
1. Omniva pakiautomaat, tarneaeg kuni 3 tööpäeva – postikulu 3 EUR
2. Itella pakiautomaat,  tarneaeg kuni 3 tööpäeva – postikulu 3 EUR
3. DPD kuller tarneaadressile,  tarneaeg kuni 3 tööpäeva  – postikulu 4,60 EUR
4. Tulen ise kaubale järele – tulete ise oma kaubale järele kas Jõhvi, Keskväljak 6 või Kiviõli, Metsa tn 3

 

Omniva pakiautomaat
Omniva välitingimustes pakiautomaadist saab paki kätte täpselt sobival ajal, sest need on avatud 24h. Suurim pakiautomaatide võrgustik Baltikumis. Omniva pakiautomaadid on turvalised ja varustatud valveseadmetega ning paki vastuvõtmiseks kulub kõigest 15 sekundit. Paki maksimaalne suurus 41x38x64cm, kaal 30kg. Kohe kui pakk on jõudnud Omniva pakiautomaati edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS või e-kirjale teade.
* NB! Talvel miinuskraadidega on paljudel toodetel (nt värvidel) oht saada välistingimustes olevates pakiautomaatides külmakahjustusi. Sellistel juhtudel on soovitatav valida mõni muu transpordi lahendus, Müüja jätab õiguse vahetada vastav kohaletoimetamise viis või pikendada tarneaega, kui on alust arvata, et tooted võivad saada ilmast tingituna kahjustada.

Itella SmartPOST pakiautomaat
Kasutajasõbralik automaatne postipakisüsteem, mille pakiautomaadid on iseteeninduslikud postkontorid, asudes sisetingimustes erinevates kaubanduskeskustes üle Eesti. SmartPOSTi pakiautomaadid kaitsevad saadetist ilmastiku võimalike mõjude eest. Paki maksimaalne suurus 60x36x60cm, kaal 25kg. Kohe kui pakk on jõudnud SmartPOSTi pakiautomaati edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS või e-kirjale teade.

DPD Private kullerteenus
Saadetis toimetatakse saajale kätte, koju või töö juurde. Kohe kui pakk on jõudnud DPD depoosse, edastatakse paki saaja mobiiltelefonile SMS või e-kiri paki kohaletoimetamise ajaga tunni täpsusega. Vastussõnumiga saab toimetusaega kuni kolm päeva edasi lükata või suunata pakk teisele aadressile. Tellitud tooted toimetab DPD kuller kohale tööpäeva jooksul, ajavahemikul 09.00-18.00. Kui Tellija eelpool nimetatud kellaaegadel tööl, on soovitus valida kohaletoimetamise aadress vastavalt.

 

Kauba tagastamine või kauba asendamine

Tellimusest on õigus taganeda või soovida kauba vahetust 14 päeva jooksul alates tellitud kauba üleandmisest Kliendile. Selleks tuleb saata vastavasisuline e-mail aadressile: sinubyroo.johvi@jovi.ee, mis sisaldab tellimuse infot. Tellimusest taganemiseks loetakse tellitud kauba tagastamist Müüjale 14 päeva jooksul alates teavitamisest.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning originaalpakendis. (Eesti Vabariigi Võlaõiguse seadus

https://www.riigiteataja.ee/akt/961235).
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamisega seonduvad kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Tellimusesest taganemisel kannab Müüja Kliendile raha tagastatud kauba eest samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 tööpäeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Müüa võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

 

Tellimuse tühistamine

Tellimuse tühistamine on võimalik seni kuni tellimus on meie laost välja saatmata.
Kui tellimus on laost välja saadetud, käsitleme olukorda kui kauba tagastamist. Ostja organiseerib kauba tagasisaatmise ja tasub transpordi kulud mõlemas suunas.

 

Pretensiooni esitamise õigus

Müüja vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus.

Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, saates e-maili aadressile sinubyroo.johvi@jovi.ee  või helistada telefonil +372 33 7 1295 Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile. Kui ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, parandab või asendab Müüja puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Müüja Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. Müüja vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Müüja õigused

Müüjal on õigus tellimusest taganeda, kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida kauba lõppemise tõttu. Sellisel juhul tagastab Müüja Kliendile raha või Kliendi soovi korral annab teada uue kauba saabumise aja või võimaldab valida asemele samas vääringus uue toote.
Kuni täieliku tasumiseni kauba eest on kaup müüja omand. Müüja jätab endale õiguse muuta toodete hindu, tekste ja kaupade saadavuse infot ette teatamiseta.

Privaatsus

Kliendi isikuandmed, mis on sisestatud ostude sooritamiseks, on konfidentsiaalne info ja ei kuulu avaldamisele kolmandatele osapooltele, v.a. seadusega ettenähtud juhtudel või kauba edastamiseks transpordifirmale.

Müüja saadab Kliendile uudiskirju ning pakkumisi Kliendi e-maili aadressile ainult juhul, kui Klient on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks. Kliendil on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest Müüjale teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vääramatu jõud

Müüja ei vastuta kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Müüja ei saanud mõjutada ning mille saabumist Müüja ei näinud ette ega võinud ette näha(vääramatu jõud).

Lõppsätted

Käesolevates tingimustes lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Kliendil on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Eesti Tarbijavaidluste komisjoni poole (www.tarbijakaitseamet.ee) või otse kohtusse. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja Müüja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.